Sustin si-mi place

luni, 12 octombrie 2009

O ultima melodie si m-am linistit

O ultima melodie:


via videonews.ro

si m-am linistit:

Anul 2012 nu va aduce sfârşitul lumii, a arătat un lider mayaş, în pofida afirmaţiilor că un calendar al acestei civilizaţii arată că timpul "se termină" pe 21 decembrie 2012. Apolinario Chile Pixtun s-a declarat obosit de întrebările despre finele lumii, scrie AP.

O importantă perioadă de timp mayaşă se încheie pe această dată, şi unele persoane au descoperit o serie de alinieri astronomice în 2012, inclusiv una ce se petrece la 25800 de ani.

Cu toate acestea, arheologii şi astronomii au încercat să liniştească populaţia. Pixtun, din Guatemala, pretinde că teoria apocaliptică are origini occidentale şi nu mayaşe.

În plus, unii cercetărori subliniau că există unele inscripţii mayaşe ce vorbesc de date mult mai îndepărtate de 2012, inclusiv una pentru anul 4772.
via antena3.ro

Imi pare rau ca nu vine sfarsitul lumii, ma duceam si eu sa dorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu