Sustin si-mi place

vineri, 2 octombrie 2009

Leapsa-experiment social si o melodie de ascultat in timp ce cititi



Sa se intoarca, zic, la origini.
Bibi mi-a pasat-o mai acum ceva timp si eu m-am hotarat sa o iau, in sfarsit, in pifometru(vorba lu' Badea). Deci:

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pag. 18 si scrieti al 4-lea rand:

"l'avant-projet sont"-dictionar tehnic francez

2. Fara sa verificati, cat e ora?

12:40

3. Verificati

12:38

4. Cum sunteti imbracat(a)?

Pulover , jeansi

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?

Youtube

6. Ce zgomot auziti, in afara de cel al calculatorului?

Un click de mouse-altul decat al meu

7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

Ieri, m-am uitat la meci

8. Ce-ati visat ieri noapte?

Niste mizerii(nu am retinut)

9. Cand ati ras ultima data?

ieri, din cauza boacanelor lui nepotu-miu

10. Ce aveti pe peretii incaperii in care sunteti?

Sunt la birou, am proiecte pe care le-am facut noi, cei ce lucram aici

11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

o casa

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

Lymelife

13. Ati vazut ceva neobisnuit azi?

niste mobila in fata cladirii unde lucrez-you don't see that every day

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?

mnoh, e ca si cum ai intreba ce sa intrebi in continuare

15. Spuneti-ne ceva ce noi nu stim inca.

imi vine sa ma pish

16. Care ar fi prenumele copilului vostru, daca ar fi o fetita?

Thea, Iulia, Andreea

17. Si daca ar fi vorba de baiat?

Andrei, Tudor

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

deja???nu ma intereseaza. sincer! prefer mizeria de aici.

19. Ce-ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?

Ia un loc pe canapea si spune-mi: cum de ai ajuns tocmai tu aici?

20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?

Lumea, oamenii.

21. Va place sa dansati?

Mnup!nu!nu!NU!

22. George Bush?

Oh, I love Bu...Ooooh, you mean the president.
Just a stupid redneck!

23. Ce-ati vazut la televizor ultima data?

un meci

24. Care sunt acele 4 persoane care ar trebui sa primeasca acest chestionar?

Rares, Marian, Florin, Cipri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu