Sustin si-mi place

miercuri, 21 octombrie 2009

Nu-i asa ca-i minunat la noi??


Ultima fraza e de mare angajament!!

Două femei din judeţe diferite au acelaşi CNP în buletin

Două femei, una din Dâmboviţa şi cealaltă din Buzău, au acelaşi cod numeric personal. Greşeala a fost făcută în urmă cu 10 ani, dar a fost descoperită când tinerei din Buzău i-a expirat buletinul.

Tot atunci, buzoianca a aflat cu stupoare că nu se poate mărita pentru că, în acte, este deja căsătorită.

Cristina Alexandru locuieşte în Mărăcineni, este absolventă în Drept şi are un iubit cu care ar vrea să se căsătorească.

SINCRON CRISTINA ALEXANDRU: "În actele mele de stare civilă, figuram căsătorită cu un băiat pe care nu-l cunoşteam, eu urma să mă căsătoresc, la rândul meu, cu altcineva. Aveam nişte planuri. Şi nu puteam să dovedesc în nicun fel în momentul ăla şi nu înţelegeam ce mi se întâmplă pentru că nu mi se explica nici mie exact. Eram întrebată doar dacă sunteţi sigură că nu sunteţi căsătoriră."

În urmă cu 10 ani, când femeile şi-au făcut buletine, datele de identitate ale uneia au fost trecute pe ambele documente pentru că pe amândouă le chema Cristina Alexandu.

SINCRON ADRIAN TĂNASE, director adjunct SEIP Buzău: "Se putea depista eroarea deoarece în baza de date centrală există fotografia persoanei Alexandru Cristina cu datele adevarate. Deci există această poza şi a doua fotografie din 2007 trebuia obligatoriu comparată cu prima poză făcută în 1998."

Deşi credea că odată cu schimbarea numelui după soţ va scăpa de probleme, Cristina din Dâmboviţa a avut o surpriză.

SINCRON CRISTINA ALEXANDRU ANTOFIE: "Am primit o amendă că am parcat ilegal, aiurea. (...) Şi tu nu aveai maşină. Şi eu nu aveam maşină, da."

SINCRON IONUŢ ANTOFIE: "Tot timpul acum ne cheamă la Târgovişte, la Buzău, noi n-vem posibilitatea să umblăm că nu avem bani. Avem şi noi copilul de crescut şi ne ducem la Buzău în loc să-i luăm şi noi copilului ceva pentru grădiniţă."

Problema celor două femei poate fi rezolvată doar de instanţă. Pentru asta însă e nevoie de timp şi de bani.


MINUNAT, MINUNAT!
articol furat de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu