Sustin si-mi place

miercuri, 16 septembrie 2009

Alooooo?!!!!Mai e cineva??!!!

Gata! M-am intors!

S-a terminat(din pacate) vacanta, s-a terminat si concediul, s-a terminat tot L.

Ma intorc si ce vad? Pai:

-la teveu: - Maruta a mutat OTVeul la Happy hour(circul dirijat si instrumentat de mostenirea lui nea Doalnescu). Minunat! Pur si simplu, minunat!

- a inceput fotbalul => mai mult Jiji! Super!

- Boc cel mic face mizerie, zicand ca tocmai faptul ca legea unica a salarizarii naste nemultumiri face din ea(din lege) una buna! Mars ma!

- nea Traian(cunoscut ca si Base the Sailor Man) tine un spici de doua ore in fata adormitilor din parlament in care face un bilant al guvernarii sale cincinale, asumandu-si ca si reusite personale si realizari ale guvernului condus de Tariceanu. A fost la fel de interesant si captivant ca si privitul vopselei cand se usuca. Fascinant!

- profesorii nemultumiti, politisti nemultumiti, sindicate nemultumite, oameni nemultumiti, toti se pregatesc sa o puna de o greva generala

- impuscaturi, furturi, crime si alte alctivitati socio-culturalo-intelectuale ce bucura atat copiii cat si bunicii supraveghetori din parc.

Toate acestea ma forteaza, din nou, sa imi introduc o parte din ficat in el televizor si sa ma reorientez.

-pe net: - vinu’ de la murfatlar isi face reclama de ‘j de mii de saituri

- saiturile de stiri se transforma, incet-incet, in stirile de la ora 5 online

- tabloidele sunt cele mai citite ziare online(al caror fan infocat sunt)

- colegii si prietenii din Cluj si-au facut(in sfarsit) un travelblog: http://travelclub.bestcj.ro/ (o sa-l gasiti si in blogroll incepand de azi)

-la radeo: - toti se cearta cu toti(guerilla cu zu, zu cu kiss, kiss cu mama lu radeo)

-pe piata: - au aparut bomboanele gay(skittles rainbow)

Pe blog:n-a mai scris nimeni de cand n-am mai scris eu, ceea ce ma dezamageste…

Astept cu nerabdare si alte lucruri frumoase, ca sa mai scriem cate ceva p’acilea.

Pana la urmatorul post va las cu o injuratura de toata frumusetea si va urez o zi minunata!



2 comentarii:

  1. Bine-ai revenit! Te-am inspirat cu cautarea suflului nou de toamna?
    Iti sade bine asa politicOS :D

    RăspundețiȘtergere
  2. imi sade bine oricum
    //stii foarte bine ca esti muza mea:))

    RăspundețiȘtergere