Sustin si-mi place

marți, 29 martie 2011

Erdeesh e de cacao

 Ep2: Soră-mea, după cum bine aţi mai citit, se mută dintre patru pereţi între alţi patru. Au făcut cerere de strămutare a abonamentului de telefon şi internet şi cablu tv, la RDS, pe adresa actuală. Acum 3 luni, minim. Nici în ziua de azi nu e înregistrată cererea, lucru pe care ei l-au aflat cu maximă brutaliate când, într-o zi, pe când se opintea puricele cu 99 de oca la un picior, li s-a tăiat! Netul! De ce? Pentru că ei încă figurau pe vechea adresă şi facturările se făceau, evident, pe noua adresă!!!
    Aţi înţeles?? Nici eu! dar, vă întreb, nu e minunată ţara asta??
    Şi da, pentru toţi pudibonzii, sunt cel care se plânge de ţara asta, de condiţiile ei. Nu vreau să fac nimic pentru el, pentru stat, pentru că nici el-statul-nu e "responsabil pentru fiecare român în parte".
    Păi dacă statul nu e responsabil pentru fiecare cetăţean, atunci de ce fiecare cetăţean contribuie, mai mult sau mai puţin-după buget, coane Fanica- la visteria statului??
   Orice ţară normală şi întreagă la cap îşi scoate cetăţenii din zone de conflict sau zone calamitate GRATIS, fiind o obligaţie a statului faţă de cetăţeni. Dar nu şi statul român, el nu face "acte de caritate pe bani publici!". NU??!!! Şi eu care credeam că....eh, mi se pare!
 //ţară de oameni destepţi conduşi de oameni proşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu