Sustin si-mi place

luni, 4 aprilie 2011

Pufuleţii NICĂĂĂ!!!

Minunat, cei mai buni pufuleţi evăăăr!
Au un slogan, pfuuuuuaaaaiiiiica miaaaaa! Te dă pe spate! Şi au şi super-jucării în pungă :)
Am încercat aceşti pufuleţi, sunt foarte buni, nu zic nu, dar mi se par cam manelişti.
Sloganul lor e "CÂND EŞTI BUN, ESTI BUN!". Ăăăăă? Cam cât de tare e asta, huh?
Frate, când eşti bun, EŞTI BUN!!!Uau!Ştuţ!
Şi, staţi aşa, că nu se opresc aici! Dacă esti cu adevărat norocos, poti caştiga un medalion cu Nică de Aur! Nu cu Adrian Copilu' Minune, nici cu Florin Salam, nici măcar cu Ciro de Luca ci cu Nică de Aur!!
ĂĂĂĂĂĂ???!!! Tare sau cum???? Colac peste pupăză, vine tare din urmă mega-jucăria din pungă!O păpuşă semi-cheală si leproasă, dat fiind faptul că-şi cam pierde din membre. În rest e OK.
Adevărul e că mă roade-n pizmă de invidie! Oameni răi, dom'le, oameni răi si făr' de inimă!
P.S.:scuzaţi calitatea execrabilă a pozelor, dar nu am gândit ca sa îmi cumpăr şi eu un telefon să facă poze la o rezoluţie decentă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu