Sustin si-mi place

marți, 30 noiembrie 2010

Vreau un motiv...

solid pentru a ramane aici in tara. Evident, in afara de cel sentimental(gen-pentru familie, prieteni).
Urasc Romania, urasc tara asta de rahat plina de oameni de rahat. Nimic nu e cum trebuie in tara asta si prea curand nu se va schimba asta! O tara frumoasa, prea frumoasa pentru niste caractere atat de jegoase, pentru oameni atat de marsavi si lasi!
Imi pare rau ca sunt roman din considerente personale, nicidecum din cauza altor specimene care fura, omoara sau cine stie ce rahaturi mai fac prin alte tari(aici imi e rusine ca sunt ei romani).
Imi pare rau ca sunt roman pentru ca traiesc intr-o tara in care indiferent cat de bun esti, indiferent cata scoala faci, nu esti apreciat(a se vedea ingineri-buni profesionisti- care inca sunt in campul muncii si dupa 20+ ani de munca au un salariu de 2000 de lei, daca nu chiar mai putin).
Imi pare rau ca sunt roman pentru ca avem o conducere evident corupta, lipsita de orice forma de bun simt si buna crestere, o conducere care, atunci cand tara intra in criza financiara, tot de la saraci ia, tot de la doctori, de la profesori, tot de la copii, tot de la someri.
Imi pare rau ca sunt roman pentru ca traiesc in tara in care, atunci cand te internezi in spital, trebuie sa vii cu medicamente de acasa, traiesc intr-o tara fara sistem de sanantate, in tara in care doctorii trebuie sa ia spaga sa poata trai o viata normala. Normal ca toti pleaca, pleaca unde sunt apreciati, unde sunt platiti pentru munca pe care!
Imi pare rau ca sunt roman pentru ca traiesc intr-o tara in sistemul de invatamant e la pamant, profesorii au salarii de mizerie, cu toate ca ei sunt cei care ne dau bagajul initial de cunostinte, ei sunt primii care ne invata valoarea unei carti, primii care ne invata sa vorbim si sa scrie. Normal ca nu-si mai dau interesul, cand pentru 8 ore+ pe zi au pe cap cam 160 de copii, 8 ore pentru care iau un salariu de 1000 de lei(in cazuri fericite). Va mirati ca ei fac meditatii?? Indraznesc sa provoc pe oricine sa faca munca asta,2 saptamani, cu salariul aferent, sa vedem daca mai aveti aceeasi parere.
Imi pare rau ca sunt roman pentru ca traiesc in tara in care, cu un pic de efort financiar, poti sa ajungi ORICE(stiute fiind cazurile celor care, cu o spaga mica, reusesc sa devina ingineri,pana si doctori).
Imi pare rau ca traiesc intr-o tara in care toate valorile sunt, de fapt, non-valori, niste nulitati!
Pentru ce, va intreb eu acum, sa raman eu aici? Sa lupt pentru "binele patriei"??? Sa dau un exemplu altora??-niciuna din chestiile astea nu imi da de mancare, niciuna din chestiile astea nu ma motiveaza!
De ce sa lupt??? Atat timp cat sunt sigur ca statul nu va face NICIODATA NIMIC pentru mine, eu de ce as face ceva pentru el??
Inchei prin a spune ca tarisoarei asteia ii doresc, de ziua ei, sa-si schimbe numele, sa fie ceva mai Occidental, ca Spania, Austria, Elvetia, Belgia, Franta.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu