Sustin si-mi place

marți, 9 noiembrie 2010

Leapsa is back

am revenit in blogosfera si am vazut(tarziu, spre rusinea mea) ca am primit o leapsa de la Maj, leapsa pe care o onorez acum. Despre ce e vorba? Despre 20 de lucruri pe care le iubesc(mai mult sau mai putin)

1.ochelarii de vedere(atat de indispensabili la servici), fara ei ma doare capul
2.wok-ul meu(tasty dishes :D)
3.desenele animate
4.cartile(mai ales cele legate de ww2)
5.calatoriile cu trenul- pentru ca in romania se misca foarte incet si ai timp sa admiri peisajul
6.muntele(in orice anotimp)
7.cortul, unditele si masa mea plianta(pe care mi-e dor sa le folosesc)
8.podul de la cernavoda(it's magic)
9.buda mea(arata-mi un tip care sa nu isi iubeasca buda de acasa)
10.politica(ma dezgusta intr-un mod placut, cu toate ca nu as putea sa o practic vre-odata)
11.internetul-cum sa nu-l iubesti??
12.focul de tabara si chitara(it's a must)
13.DVD-urile mele cu seria FRIENDS si Seinfeld
14.caldura(detest frigul...)
15.borseta mea(my man-purse. my murse!)
16.lemnul-imi da senzatie de cozyness
17.HOMM3
18.muzica-aia buna, oricand, aia proasta, mai rarut
19.pick-up-ul si placile mele
20.Brasov-este si va fi mereu "acasa"

hai cu leapsa mai departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu