Sustin si-mi place

duminică, 6 februarie 2011

Subiectul- “Schimbarea termenului rom cu ţigan, o eroare de logică”

Comentariile(via fb):

Liviu:sunt de acord cu schimbarea numelui deoarece se poate face confuzie cu ROMÂN şi tocmai de aceea avem şi probleme ( cunosc personal problema ). şi apoi în ţări ca Anglia , Spania , Danemarca , Olanda , Franţa denumirea e de ŢIGAN . ps . cred că exterminarea ar fi mai convenabilă pentru toate ţările Europei.

Alexandru :Cam tranşant. Subscriu la cele spuse de tine până la exterminare.
Aşa cum am mai spus, s-a reparat o greşeală. Şi sper să rămână aşa - adică la denumirea de ţigan, nu rrom!

Liviu: partea cu exterminarea e o părere proprie ,şi ură contra ţiganilor datorită unor conjucturi nefavorabile în cara m-am aflat este a mea şi e personală

Dan Dimitriu :poţi să-i spui unui căcat cum vrei:rahat, fecale...tot cacat rămâne. Faptul că se "amestecă" terminologia de romm cu român e pur faptic, nu cred că vre-odată cineva o să se uite la un ţigan/romm şi o să zică:"ţigan jegos din Guatelmala", să zicem. Ţiganii sunt confundaţi cu România, oricum le-ai spune iar asta prea curând nu o să se schimbe. Oamenii(şi aici mă refer la europeni-inclusiv noi) s-au obişnuit ca atunci când văd un ţigă-jap!-românia, deci teerminologia-fie ea de ţigan sau romm-nu o să schimbe niciodată faptul că toţi tiganiii sunt români.//pam-pam

Alexandru :Greşeşti Dane. Greşeala ta constă tocmai în modul de gândire. Pentru că, trebuie lucrat aici. Chiar dacă aş lupta toată viaţă să schimb această percepţie, o să o fac. Pentru copii mei. Şi nu pentru că sunt Români, ci pentru că nu vreau ca ei să fie priviţi ca "rromani"!!

Dan Dimitriu :tu ai pentru ce să lupţi...eu nu. Deci modul meu de gândire nu e greşit, se bazează doar pe alţi factori. Urăsc ţara asta-nu pe ea, ca şi ...geografie, cum să zic-ci pe ea ca nivel de trai, ca oameni, ca percepţie şi de aia nu am motiv să lupt. Şi luptând, sincer, mie nu-mi dă de mâncare(ştiu că e o gândire egoistă), iar schimbarea nu se va produce prea curând. Şi ştii ceva, ne merităm soarta:la moaştele sf. paraschiva au fost 40000 de oameni, la mitingul GENERAL au fos puţin peste 20000 de oameni. Cred că asta spune multe despre poporul român şi dorinţa lui de schimbare, şi proteste online au fost şi vor fii miliarde, fără niciun ecou concret. Suntem un popor lipsit de sânge-n putza, un popor în care schimbarea nu va însemna niciodată bine pe termen lung. Şi de aia NU MĂ INTERESEAZĂ dacă i se zice lu' ăla ŢIGAN SAU ROMM. Poa' să-i zică şi kenian, că tot nu mă interesează şi nu îmi aduce nimic de mâncare. Şi mai cred că persoanele inteligente şi cu un adevărat simţ de discernământ, sunt în stare să creioneze, cel puţin,limita într e român şi romm.
Eu voi face ce face turma, că să-mi fie mie bine-am să plec- nu să stau să lupt pentru ceva în care nu cred, să lupt pentru ceva ca să mor un anonim ca majorritatea celor ce au făcut asta şi în '89.

Alexandru:Opţiunile se schimbă!!!
Vorbim peste câţiva ani.

//voi ce ziceţi????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu