Sustin si-mi place

joi, 6 mai 2010

Pauza

adica dupa o lunga pauza, m-am gandit si eu sa mai sciu. chiar sa scriu. si despre ce sa scriu???? bine-nteles despre cat de minunat e sa traiesti la noi in tara.
nu ma intelegeti gresit, imi place ca si tara, romania e o tara minunata care merita oricand sa fie VIZITATA. si chiar am sustinut si promovat romania turistica prin variile oportunitati pe care le-am avut.
buuun!acum, de ce zic eu ca e fain la noi?
pai pentru ca:
1. suntem un popor de nesimtiti(bine-nteles, nu generalizez), un popor de murdari - ca si dovada clara raman muntii de gunoaie lasati de catre gorilai ca noi pe plajele romanesti, pe pajistile romanesti, in padurile romanesti
2. si-asa suntem in cacat pan' la gat, drept urmare cresc impozitele, posibil sa creasca si TVA, scad pensiile si salariile bugetarilor(tineti cont ca nu toti bugetarii au pensii de miliarde) si avem aproximativ 2500 de euro datorie PE CAP DE VITA FURAJATA(asta in 2009)! - daca nu credeti, vedeti aici
3. oamenii lesina si fac cozi ce se intind pe zeci, poate chiar sute de metri in fata agentiilor judetene de ocupare a fortei de munca, asa cum am vazut si eu cu ochii mei la noi la brasov

motive mai sunt dar sunt deja destul de iritat si nu am chef sa ma enervez
//hai pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu