Sustin si-mi place

vineri, 20 martie 2009

Eterna si fascinanta...variatiune


Plimbandu-ne(eu si Rares) intr-o minunata zi prin prea-frumosul oras cu oare-ce treburi, am dat de asta:
in cazul in care nu prea se vede ce si-a pus bou' asta pe masina am sa va zic eu:
"TAEKWONDO"
misto, nu??
astept cu nerabdare sa-mi iasa in fata masinute pe care sa scrie "inot in stil fluture","curling"(da, e un sport),"carat de neveste"-si asta e un sport,"fuga dupa roata de cascaval" si nu in ultimul rand "traforaj viteza".
totusi, consider ca trebuie sa il apreciem pentru ca a adus ceva nou in peisajul romanesc, referindu-ma la faptul ca a inlocuit obisnuitele inscriptii "fernando mondialu","gica europeanu", "imi place manelele", "nelu XXL" s.a.m.d..
sa ne  bucuram, zic, de variata fauna romaneasca si ce minunatii ne poate oferi ea!
pam-pam 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu